Hör & Häpna

Jag är ju så kreativ att den nästan är synd om mej! Idag har jag gjort om i mitt kök.
Jepp, nytt kakel och lite möblering!


OKej, jag kasnke ska tillägga att jag inte riktigt har kaklat om, utan satt på såna där -kakel-klister-platter, åsså har ja bara flyttat på två saker, men ändå!


När jag flyttade hit så var det vitt/blått schack-kakel i köket jättefult!  Och nu har jag äntligen fått tummen ur och gjort något åt saken. Det blev svart/vitt med lite hästmotiv här och där som jag så tålamodigt satt och klippte ut.
-klapp på min axel-



Vist blev de himla vackert =P


Imorrn bär det av till Malå. Samehelgen  kan man ju inte missa -Nej, jävlar i min låda! (Citat av Isabelle)
De kom säkert å förekomma massa tävlingar också som man måst kolla på, där första pris är en ren eller nåt -yey-

Men Utgång blir det i alla fall. Jepp, inte till Hotellet och Frankenstein utan det ska tydligen hålla till på Islandan. Hoppas bara det inte blir lika mycke folk som på Skoter VM:et, då var det omöjligt att hitta åt folk man sökte, man hitta bara åt alla andra hela tiden...



Tametusan va sugen ja blev på Oboý, ja måst springa och blanda lite.




"jag har såhär två gram mjölk och femtusen kilo O´boy, och då blir det alltid så här nästan svart. Men då brukar jag hälla i mer mjölk, men då räcker inte glaset till. Då måste jag hälla över i ett större glas, eller ett till glas om det inte finns nåt stort glas... det blir rätt mycke O´boy då...."


//Moa
Torsdag 21 Aug

Kommentarer
Postat av: Mli

Haha fucking Åmål :P

Såg ju fint ut köket, va du är pysslig :P hihi

2008-08-21 @ 22:49:34
URL: http://crazyhappy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0