Bråååådis!

ikväll blire utgång! Jag hr just kommit ur duschen och jag känner att jag måste rappa på lite grann... inte för att jag är i tid någon gång, men jag vill inte bli alltför sen. Vanessa ska låna min '"nyårs-klänning" ikväll så det blir den röd-rutiga för mej ikväll. Nig för att jag redan haft den i ume, men va fasen, jag har ju inte haft den i malå än. det blir superb.
Nu ska jag och mina tre systrar samsas om en spegel och försöka sminka oss med "mamma-mia" soundtracket i bakrunden... MM MM MMMMM!
brottom brottom!


Kommentarer
Postat av: natt

Så är ja me, aldrig i tid. Jag har till o med slutat att försöka XP. De måste ligga i tjejors DNA att ta för god tid på sig, elr ja vara tidsoptimister XD

Ha så trevligt ikväll! :)

2008-12-25 @ 16:36:12
URL: http://meandmrlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0