Fisk, fjäril eller fågel?

Jag kom just på att jag inte alls har alla julklappar inköpta (!) , jag har ju inte köpt något åt min bästa kuse vanessa juu.
Vikken tur att jag redan vet vad som ska finnas i det paketet...

jag och vappis


Puh! Jag har just kommit från IKSU, jag simmade hela 30 minuter -klapp på min axel-
När jag sorterade ut massa gamla kvitton i min börs hittade jag mitt Sim-kort och insåg att jag inte varit och simmat sen den 26 november, och då kände jag att jag gatt förnya "senaste-sim-datumet", och nu i efterhand när den där duktiga-känslan kommit känns det ju inte helt fel.
Det var helt perfekt att åka dit efter jobbet känner jag, inte mycke folk alls, skönt. Det var bara 2-3 stycken, förutom jag då.

Då var det ju tur att jag köpte den där klänningen igår, det får bli min belöning för min extra ansträngning idag, tänkte jag=)

från lindex

Jag ska snart börja laga lite mat, men först måste jag ta itu med disken som jag och Timmy lagt på hyllan nån dag. Usch,det skulle inte sitta fel med en diskmaskin. Jag skulle bli jättenöjd med en liten en, en bänkdiskmaskin!


Kommentarer
Postat av: Erika

Söt klänning!

2008-12-18 @ 22:49:45
URL: http://ikaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0