jag blir så full i skratt!

Nu blir det ett snabb-inlägg igen, pga våran datorbrist hemma. (helt sjukt hur mycket man "saknar" sin dator när man inte kan använda den)

Och detta inlägg tänkte jag tillägna till min tokiga katt Eiya.

Vi har ju som sagt julpyntat i lägenheten nu, och det var itne det lättaste kan jag ta och berättaa! Alla gilanger, mini-julgranar, tomtar mm mm tyckte Eiya var mycket intressanta. om nånting råkar släpas på marken snörde hon sej på det och naglade fast i det.

Och det var en fin guld-boll med lite "spret" som mamma skickat med som jag tyckte passade himla bra på en krok vid kattställningen (inte smart, jag vet) och jag tänkte att katterna kanske kunde tycka den var rolig att bufffa lite på. Vad jag inte viste var ett Eiya skulle tycka att den var så rolig!


Här är bollen före dess förintelse(!) Det vita ska inte synas, om någon undrar.

Här har vi mina små "oskyldiga" små troll.

Så har fint hade dom smyckat min lägenhet

"Vad?! Jag har inte gjort något"

Här har Eiya krypit den i frysen medans Timmys tar upp hamburgare.

Med andra ord-Man har aldrig tråkit med en kattunge hemma-fast hon snart är sju månader.
Vist blir du sugen på att vara kattvakt över jul mamma =)

Nu ska jag inte ockupera Idas dator mera, Timmy väntar hemma med maten på bordet så det är bäst att jag beger mej.

HOLA

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hahaaa!!! Men huvva ligen sikka ena!!! =0P

2008-12-03 @ 23:31:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0