Katter och vatten

HOLA

Idag har jag verkligen haft fullt upp hela tiden.
Jag har gått på stan en sväng med Adde, han köpte sej ett par byxor och jag hittade lite smått och gott jag med, packat ihop lite till imorgon, klippt klorna och badat katterna (dom ska väl få bli lite julfina dom med) beställt pizza och kollat på vänner. Jag hade tänkt hinna med att tvätta lite idag med på min uppskrivna tid (!) men någon tyckte tydligen ha sej rätt att stryka mitt namn på listan *morr* för att snöra i sin egna smutstvätt. FInns det något mer irritersamt!?

Snart ska jag och Timmy ha våran sista myskväll på över en vecka, huhuuu. Jag åker ju hem till Malå imorgon, (känns lite drygt att köra hela långa vägen hem själv), och han ska stanna här i ume och fira jul.
Nu är det nära på riktigt.

Just för tillfället har våran spikade myskväll inte börjar än, pga att Timmy ligger och sussar på soffan. Han hade vist inte fått sova mycket inatt, dels för att Eiya hela tiden hoppade upp på honom och ville gosa, dels för att jag tycker att jag har ensamrätt i sängen när jag sover och gärna tränger ut honom på kanten för att sen klamra mej fast på honom. Det är vist inte populärt, och jag kan då inte förstå varför? Han har ju kanten att sova på, varför klaga=)

Eiya går fortfarnade och sprätter benen i varje steg, det ser för himla tokigt ut, Maoui har gömt sej under sängen...




Nu har Timmy vaknat så nu ska vi kolla på film, käka chips och bara mysa. Och han får bli hur irriterad han vill inatt, jag ska ändå sitta som slimmad mot honom, för jag tycker attt det är myysigt=)

HOLA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0