Köp inte svarta tallrikar

HOLA!

Usch vilken usel början på en dag

jag har just kommit hem fårn A-jaur, jag ma och pa for dit och storhandlade på Dollarstore. Det blir ju alltid att man packar på sej småsaker mest hela tiden då man vandrar runt dänna borti.. men det jag hade tänkt köpa, det kom med hem det med. Bla nya glas, som beställdes av TImmy, eftersom han tycker dom vi har är för små. Jag hade tänkt köpa större glas redan innan jag pratade med han (delvis därför jag följde med) men vi kan låtsas att det var hans isé. Iaf, 12 stycken stora glas, och nya tallrikar. Jätte snygga, vita med brunt mönster, godis och bla bla blaaa.
Det var det jag hade inplanerat, resten kan vi glömma. Usch, vad lömska som är som ställer en låda med stora Toblerone just innan kassan "Tre för 50:-" , jaa, fan, jag kände mej ju tvungen... Men idag räknas väl fortfarande som julhelg, eller?!

Uuuä, jag har fortfarande träningsvärk sen igår... det borde vara förbjudet. Om det är möjligt så känner jag mej ännu stelare än i vanliga fall... Smidig som ett kylskåp!

HOLA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0