Kvällen är räddad

Just nu sitter jag ensam i Mayas Jonas lägenhet. Maya och han körde iväg till Statoil för att köpa lite snacks =) Jag var så jätte uttråkad när jag hade läst klart boken, och insåg att jag inte skulle få läsa andra boken förns om ett tag, så jag ringde min kära lillasystar och hon lät lika uttråkad som jag när hon svarade. Vilken lättnad! Det var inte bara jag som tyckte kvällen var händelselös.
Jag tog mej friheten att hälsa på, men jag tog ju såklart med två jätte-toblerone som mutor=)
vi ska i alla fall kolla på en film nu, så ´snart dom kommer tillbaka, så jag tyckte jag kunde uppdatera lite medans.
Det är en skum film på 5:an jag aldrig sett förr... jag måste nog kolla på den tills dom är tillbaka.

Timmy är på väg till Hemavan med sina poolers nu. Jag hoppas för deras skull att dom inte kör av vägen för jag har min saffran-babe i bilen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0