Lördagens planer

hohooo jag har just smällt i mej en halv pizza och jag är proppmätt!
Jag och Timmy har just varit i stan och inhandlat grejjer till ikväll och jag funderar på om vi kan ha glömt något..?
Det är svårt att handla till tacos, tycker jag. Alla vill ha olika saker på, det som kan tyckas hur gott som helst för den ena kan den andra inte stoppa i munnen.
´Men jag tror faktiskt vi fått med det mesta, och Ida skulle handla bröd. Hoppas för hennes skull att hon inte bara köper hårda=)

Klockan fyra skulle Johnny börja tända bastun, så då ska vi vara på plats. Men nu ska vi kolla på lite vänner. CHING!

google-bild









Kommentarer
Postat av: BJERNHAGEN

viist ärom :D haha!

like your blogg,

2008-12-13 @ 17:05:38
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0