När, nu får det vara NOG!


Det är någon som försöker riva mitt hyreshus! Det enda ljudet jag har hört sedan jag kom hem från jobbet är BRRRRRRRR!!!
BRRRRRR! BRRRRRRR!
har dom tänkt flytta om väggarna lite eller vad är det som pågår?
 *morr*
ja, jag vet att man får "leva om" tills sen typ kl 10 på vardagarna, men har dom som byggt huset nånsin härt talas om
ISOLERING!?

Inatt hade jag en väldigt obehaglig dröm.. jag vaknade, vilken tid det nu var, av att jag grät.
Och jag var helt övertygad om att drömmen var sann!

Jag drömde nämligen att min lillasyster hade dött i en bilolycka, och mamma ringde och berättade det för mej, hon grät,
jag bröjade också gråta (i verkligheten också, tydligen) och i drömmen somnade jag och vaknade brevid Timmy i sängen och frågade han om allt hade varit en dröm, "Nej, Moa. Det är ingen dröm" sa han, så bröjade jag grina igen.
Så, när jag vaknade inatt ,på riktigt, av att jag grinade, brevid timmy i sängen, trodde jag på allvar att det var sant.
Det tog jätte-lång tid innan jag kunde övertyga mej själv att det inte var så, att igår kväll var som nästan alla andra
kvällar med middag, Timmys gitarr spelande, Vänner och en film. Men jag var endå tvungen att väcka han så han skule tycka lite synd om mej=)
Det tog jätte lång tid innan jag somnade om.
Usch, för dumma drömmar.

 Jag och Maya som jultomtar förra julen


 jag, maya och ida förra julen



Kommentarer
Postat av: Mli

Va va de för bok?

2008-12-09 @ 17:09:40
URL: http://crazyhappy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0