Sove ensam...?

Jag, Maya, Jonas och Maya har just kollat på en Thriller "Barnhemmet", den var på typ tyska eller nåt sånt.

 och fast den inte var så jätte läskig eller ens så vidare bra så kommer jag endå att se den där lilla ungen framför mej när jag ska lägga mej i sängen och sova... Det spelar ingen roll hur dålig film det är, om det finns ett "läskigt" barn med så blir den läskig. Men det kanske bara är jag..?
Jag saknar redan Timmy-babe... vem ska ja nu trakassera och tränga ur sängen? Teddy är inge rolig, han ger upp så lätt och flyttar sej till något annat tillgängligt ställe, Timmy kan man i alla fall få en knuff tillbaka så man vaknar till=)

Näe, nu ska jag låna senaste vecko revyn av syster och lägga mej och läsa den och somna med "snyggaste party-sminket"  eller liknande i mina tankar.

God natt, små barn.

Kommentarer
Postat av: Mli

God Jul! :D

Nej vi har inte bestämt nå för nyår än. Ska kolla det imorgon. Julkramar

2008-12-24 @ 10:47:28
URL: http://crazyhappy.blogg.se/
Postat av: Regina

Men visst var den bra?

2008-12-25 @ 16:10:50
URL: http://reginakm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0