Sussilull

Nu är klockan snart tisdag, och vi har "redan"(nästan) fått ihop våran ritning. Det har bara tagit oss 2,5 timmar, och den är inte riktigt klar än. Men vi beslutade oss för att säga godnatt och fortsätta imorgon. bra val, för jag är toktrött.
Jag är nyfiken på hur den klara modellen kommer att se ut, föroppningsvis som bilden jag har i mitt huvud=)
Fast då behöver vi en klarblå himmel, dunmjuk snö som singlar ner, hästarna som gnäggar i deras boxar och en brodercollie som springer runt och jagar hönsen.
Som sagt, jag är trött.

God natti natt

ps. det ser ut som om Timmy just har käkat en antilop, han har röd karamellfärg runt och i hela munnen.

Kommentarer
Postat av: Mli

Haha jag menar non stop med mjölkchoklad i massa roliga färger, inte dom där tråkiga i en mörk påse :P Jag kommer hem den 22:a och vet faktiskt inte vad jag ska göra på nyår. Vill göra nå jättekul! :D

2008-12-16 @ 14:31:01
URL: http://crazyhappy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0