Duktiga Moa

Nu har jag just kommit från IKSU. Det var hur skönt som hellst å simma! Vi simmade sammanlagt intensivt i 25 minuter, vilket jag tycker är ganska bra.
Vi besämde oss för att fara och simma på lördag med. Klockan åtta på morgonen! Hur duktigt är inte vi?!
Efterår skjuttsade jag hem dom, men först for vi förbi på ICA, där jag köpte snus (of course), mjölk (köp 5 mjölk-få två glas, men dom var slut), äpplen och Bonaqua. Än en gång. Hur duktig är inte jag? Jag motstog dom stora frestelsen vid godishyllan och köpte iställen äpplen *stolt*
På vägen hem till Lina och Kiki skrattade vi åt min bil, det är ett under att det går frammåt, och lyssnade på Bob Dylan. Det var då den brillianta idén slog oss!
Vi ska åka på Road Trip!
Vi ska åka på Road Trip med min Pärla, och lyssna på Bob Dylan=) Hur bra låter inte det?
Det tycker jag Absolut att vi ska genomföra! Hmmm undra hur långt vi ta oss.... kanske till Baggböle.=)

Inte nog med att vi redan har fullt i lägenheten, nu har två av Timmys kompisar också kommit hit å ska hälsa på. Näe, det är alltid trevligt med lite sällskap=) Förresten ska dom ine sova här, utan i Timmys lägenhet på Haga. Ja skull tyclka lite synd om dom om dom skull måsta trängas på soffan=) Men ja vet inte vilket som är värst..trängas på soffan-eller sova i Timmys lägenhet hahaa!

Usch, så obehagligt med den där killen som blev mördad på Grubbe. Det var ju hur nära Sandra som hells, dessutom! Nu måste man låsa dörren extra noga!
jag funderar starkt på att fråga min hyresvärd om han kan sätta in ett sånt där tjuv-kikar-hål i min dörr. Jag hatar när det ringer på dörren på kvällen, så nu har jag avlagt en ny regel tills mitt hål kommer. Och det är följande:
Säg nåt genom brev-inkastet så kasnke ni blir insläppta=)

Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0