Helg

Ja, då var det fredag igen. Jag har just lämnat tillbaka jobb bilen för helgen. Veckan har gått himlarns fort, men det känns ju alltid lika härligt när fredagens arbete är avklarat (förutom dom som jobbar helg, förståss)

Igår ringde Lina när hon stod här utanför och väntade på bussen och berättade att bussen bara åkt förbi henne, ochjag skulle kolla när nästa buss gick. Men det roliga var att den bussen gjort samma sak, bländat henne med helljuset tre gånger, vinkat glatt och svängt förbi henne.
Det kanske inte var så kul då, men nu dagen efter så tycker jag att man får skratta lite åt det. Haha, jag kan se hennes ansiktsuttryck framför mej där hon står och huttrar.=) Åter igen- Skadeglädje

Timmy fick ett meddelande av syrran att vi inte skulle planera något för lördag, för då skulle dom bjuda vi på middag, eller tvärt om=) (Middag bjuda dom? )
Vi har tydligen inget annat val än att måsta åka dit och käka middag tillsammans med dom då..=)
Det var länge sen vi gjorde något nu, så jag tror absolut det kommer bli skojj!
Vi har faktikst funderat på om vi ska bjuda dom på mat istället, men det blir fortfarande hemma hos dom, för dom har större kök med bord och stolar och grejs (det är noga), det blir lite trångt om vi ska presse ihop oss runt mitt barbord!

Undra vad man skulle ha gjort för mat. Mli har du något gött tips?
(mm fil och flingor)

När Timmy slutar tror jag att jag ska tvinga med han och handla lite mat, för annars vet jag då inte vad vi ska äta ikväll.. Lina blev helt chockad när hon ringde igår vi typ sju och jag sa att vi just skulle äta middag-hon tyckte att det var sent, Men jag tycker att det är ganska normalt?

Puss på du, Babe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0