IKSU



(googlebild)


HOLA!

Puh
! Jag har just kommit från IKSU, ha varit där och simmat ett tag med Sandra och Emil. Jepp! Det är sant. Jag har Tränat! Och det var ett tag sen kan jag lova... om man inte räknar med motionen man får på jobbet vill säga.
Jag har ju lovat Johnny att följa honom på IKSU ända sen jag flyttade hit, coh nu har jag äntligen gjort det! (Det gills fast han inte var med.)
Nu har jag blivit helt sporrad att börja träna igen! Det är ju sååå skönt att simma! och ett hel-kropps-arbete, dessutom. Kan det bli smidigare? (Nej, men jag borde)
Jag kollade lite på priser när ja likkas va där idag, och med det lägsta kortet "SILVERKORTET" =) får man med både simning, klättring och gym (+ massa mer) Suveränt! Det är ju typ bara det jag vill göra. och Det var inte så farligt dyrt heller. Det ska jag nog önska av Farfar och Farmor i tidig julklapp=P
Och nu ska jag lova mej själv att det inte ska bli som det brukar bli, att från början jag får koret är jag och tränar i stort sett varje dag, för att sedan smidigt och stilfullt trappa ner till någon gång i månaden.  Nej, jag ska ha bestämda dagar i veckan jag ska fara dit, och det blir nog lättare att komma sej dit nu när jag har både Sandra, Emil och Johnny som kan följa mej.
Då kanske jag får något gjort på dagarna + kanske lite bättre kondition

Jag vet att jag hade något kul jag hade tänkt skriva om igår, men jag kan då inte komma på vad det var så det kasnke inte var så roligt..? men min plan gick i alla fall i kras när jag kände att jag var på god väg att få migrän. Skimmer framför ögonen, huvudvärk coh illamående - japp, det var min eftermmiddag det. Inte ett dugg trevligt. Då kände jag mej verkligen ynklig. Marsh isäng blev det.
Jag gick och la mej typ vi sju tror jag, sov till halv tolv, vaknde upp en sväng, och somnade om-och vaknade i morse på bestämd tid och mådde betydligt bättre. Puh.
______________________________________

Jag och Timmy har fortfarande inte kommit på någon god efterrätt att bjuda Ida och Johnny på på Lördag.. något förslag?

Nu ska jag dricka ett ton vatten coh tvinga Timmy sluta spela data


HOLA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0