Jag har blivit UTMANAD

av Mli

Regler:

* Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
* Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
* Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
* Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.


1. Jag har en stor, hemsk spindelfobi
2. Jag är mörkrädd
3. jag har en hemlig önskan att jag egentligen är trollkarl/häxa eller har någon annan unik förmåga
4. När jag åker bil "räknar" jag galopp-språng mellan lyktstolpar, träd bla.
5. Jag kan kolla på vänner Hur Många Gånger som helst och ändå skratta lika mycket
6. Ibland svarar jag inte i telefonen just för att jag inte orkar prata
7. Jag är bäst i Super Mario Brus 3

Sådärja, kanske inte så fräna grejer men nånting kom ja ju på i alla fall =)
Nu utmanar jag : LinaKrister, Johanna Mia mli

dom andra två få välja själv om dom vill bli utmanade

Kommentarer
Postat av: Mli

"3. jag har en hemlig önskan att jag egentligen är trollkarl/häxa eller har någon annan unik förmåga". DET TÄNKTE JAG OCKSÅ SKRIVA! HAHA

Fast "Jag har en hemlig önskan om att jag egentligen var en häxa och fick gå på Hogwarts" :P

2008-11-04 @ 00:43:38
URL: http://crazyhappy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0