Julen är snart här...

...och det börjar bli dax att börja köpa in alla julklapparna till nära och kära. Men problemet är inte bara det att det att det alltid blir otroligt dyrt (fast man lovar dyrt och heligt att "nästa år ska jag minsann inte bli lika ruinerad"), utan då kommer också frågan vad faan ska jag köpa?
ja, alla kanske inte har samma problem som jag har vareviga år, men alla kan väl instämma att fantasin sviker ibland.

Så, här kommer jag med ett superbra Tips! Ett tips från coachen om man så vill...

Gå in på www.coolstuff.se och välj och vraka bland hundratals roliga och lite knäppa saker. Vem vill inte ha blått och rött kranvatten tillexempel, eller en väckarklocka som ringer när man sover som lättast eller skjuter propellrar, tofflor som håller mickro-värme i 2 timmar, köttätande växter, pepparkaksformar med färdiga bitmärken eller Drinking glasses.

Jag hade såna förr-förra sommaren och jag kan lova att man ser inte riktigt klok ut när man har på sej dom.. man måste suga mer än man tror=) 
och det är ingen hitt att dricka öl ur sugrör, som kanske alla redan vet.?
Tyvärr var det någon som tyckte dom var så roliga att den personen gatt knycka dom, och dom är fortfarnade Spårlöst försvunna...

Nåra grejjer jag vill ha i julklapp.


                   
Ouija board, Feng shui pendium, Ragg sockar (google-bild     






Frän skriv/rit bok
 

Ouija boarden, pendiumet och boken kommer från Angel-fashion


Laterr


Kommentarer
Postat av: Mli

Hehe troligen. Han är ju lite vimsig...jag väntar snällt :P



Det är enkelt att skaffa fler länkar. När du loggat in på bloggen går du in på "Skapa" sen "Länk" :)

2008-11-04 @ 15:57:29
URL: http://crazyhappy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0