Lördag kväll

Nu sitter vi här igen och åter igenn väntar vi på Jocke. Timmy ligger och spelar på gitarren och jag har just jgort mej klar för avfärd. Det blir Nina ikväll ovh sen ut någon stans.
Det var tänkt att också Annasara skulle med ikväll meen hon kom fram till att hon inte har så mycket pengar, så hon stannar hemma ikväll, dock kommer hon och hälsar på imorgon. Ska bli riktigt kul att träffa hon, det var ett tag sen sist. Nästan ett år faktikst.
Ett år! Det är ju hur länge som helst, ändå går det så himmla fort! -Poff- snart ä'r mna trettio!

Vi köpte en ny "cider" på Bolaget ikväll. Den hette Sabai- tillvärkad på den förbjudna frukten, sägs det. (ooooh)
Den var farligt god i alla fall. Den kan jag varmt rekomendera till den som känns ha råd med 20-kronors cider.

Lägger nog ut bilder och vidare information om kvällens bravader imorgon, nu ska jag vara lite social.



Peace

Kommentarer
Postat av: mija

jag drack den pånå thai restaurang i finland o blev glatt överraskad över att det fanns på svenska systemet :) den va riktigt god o refreshing, men tror nte man pallar hur många som helst , cider är så mättande :P

2008-11-08 @ 22:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0