Måndag åter igen..

Nu har jag just slagit in min julklapp och skrivit Jul-rim till Vanessa! (check!) , då var det en till julklapp mindre på min lista....  Det känns faktiskt ganska bra, jag vet vad jag ska ge dom flesta, så det ordnar sej nog=) Däremot kan jag inte komma på nånting bra att ge Timmy (nåt förslag?)
Varför ska det vara så svårt att ge killar presenter? Varför kan han bara inte säga vad han vill ha?! Näe, det vägrar han bara för att jag inte vill säga vad han ska ge ja .=) De ä samma sak med brorsan, det är nästan omöjligt att komma på nåt som han kan villas ha. Undra om killar känn likadant mot tjejer?  Det gör dom nog... annars vore det ju förbaskat örättvist.

Helgen var mycket trevlig. Vi for på förfest hos Nina, (jag som trodde jag bodde centralt) sen gick vi på Pipes, sen följde jag syrran och Johhny på Cover Club där jag var resten av kvällen. Mycket folk som vanligt, och trevligt. (Lina, Timmy hade inte inflyttningsfest-jag ljög, för att ni skulle komma =P meen de kasnke du redan listat ut) Träffade massa Malå-bor på där, förresten. Det är ju alltid trevligt, det känns som det var en evighet sen. och det är ju sant...
Söndagen spenderades i sängen framför datorn den mesta tiden. Förutom då jag och Timmy gick och köpte Coca, Pizza och två nya filmer -Evan den allsmäktige och Vem satte dit Roger Rabbit. Jag har inte sett någon  av dom förrut (dålit, Moa) och dom var riktigt bra. Evan den allsmäktige var ju absolut inte lika bra som Bruce den allsmäktige, men den var absolut sevärd.

Jag var nyss och pantade 2 sopsäckar med pant-flasker (cola dominerade) och när jag skulle bege mej hemmåt igen hade Timmys mongo-bil inte tänkt starta! Den bara "hostade" och small. Ja, den small faktikst. Jag trodde jag skulle skrämma livet ur en tjej som gick bakom bilen då jag provade starta den igen. Dumma dum-dum bil! Men den verkade komma på bättre tankar efter ett tag, för jag har ju tagit mej hit i alla fall. Jag passade på att köra till Hage och byta bil till Pärlan istället. Det är en bil man kna lita på.

Kommentarer
Postat av: Lina

hihi..jag förstod faktiskt det :)

2008-11-10 @ 22:02:39
URL: http://locolina.blogg.se/
Postat av: Lina

hihi..jag förstod faktiskt det :)

2008-11-10 @ 22:06:10
URL: http://locolina.blogg.se/
Postat av: Lina

hihi..jag förstod faktiskt det :)

2008-11-10 @ 22:06:33
URL: http://locolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0