På tal om Dragonfirehunter BABY fuck!

HEJSAN! Nu jävlar ska jag julpynta för första gången detta år, ååååH vad jag gillar att julpynta, fast jag ska inte använda mig av några som hellst andra redskap än dem tillbehör jag har här brevid mig!
Det är följande
# Två gröna gryt-lappar som är gjorda av silikon hör och häpna så har dom även formen av ett halvt krokodilhuvud, THATS TO FUCKING WIERD#%&!!"#.
#Två underklädsbyxor... typ troser, trosor, småbyxor eller va fan dom heter.
#Ett inplastat datorspel som lyser i mörker om man lyser på den först, SÅ HIMLA BALLT, fast det gör det inte alls, skojjsilojjasde bara lite, men iaf, det är ett häst spel gjort av något företag för någon person som ska kunna rida hästar utan att behöva känna den outhärdiga lukten av stall, FIFFIGT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0