Rörmockare???

 Phu.. jag har just kommit hem från arbetet. Känns skönt att det är torsdag.
Idag var vi och städade ur en lägenhet, åsså skull vi typ rengöra "vattenlåset" (eller vad det nu heter) under handfatet i toan (usch)
Det skuille Emma göra, jag skul ta golven. Men hon viste inte hur man skullle skruva lös den, så jag skulle hjälpa henne (heh som om ja vet nå mer)
"Hmmm...om man skruva här... eller här. Här kanske...? "
 Ja fick i alla fall lös det, men usch(!) jag märkte att jag fått äckel på fingrarna. Å vad gör jag? Jo, jag ställer mej och spolar i handfatet där jag just skruvat lös vattenröret. Å vad händer då? jo, det ska jag ta och berätta! Allt vatten rinner ut på golvet.
Åhhh guldfisk-minne!






Idag har jag bestämmt date med Lina och Kiki, vi ska fara på IKSU och träna!
Simma för att vara exakt, men det låter bättre om man säger träna.

Jag blir nog en fin guldfisk en vacker dag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0