Tisdag kväll

uuhuu jag känner mej redan trött och klockan är inte ens nio än...  ajja, det går nog över snart. Jag tyckte att jag, Timmy, Bea och kanske Jocke kunde spela "Med andra ord" nu, men han han tyckte att det kändes jobbigt. Jobbig dag på jobbet kanske.
Timmys syster Bea sov över här igår natt och hon ska sova här inatt med. Hon hade vaknat inatt av katterna (otroligt men sant) eller katten (Eiya) kanske man ska säga. Hon hade hittat en tändstickslåda hon for runt och busade med, åsså hade hon hoppat upp och hängt i min ljuskrona som jag har över barbordet. Helt normalt beteende för att vara hon..

Annars idag har jag och Bea kollat på "Se upp för dårarna". Den filmen tycker jag är riktigt rolig! Verkligen värd att se om man inte redan sett den.


(google-bild)


Sen komme Timmy hem, och vi lagade lite mat. Idag blev det chickennuggets, couscous och uncle bens gisch.
Himla lättlagat och gött! Och självfallet kollade vi på "Vänner" mednas vi åt=) Vi har kommit fram till år 5, avsnitt 9, och det går säkert frammåt. När vi sett klart alla 10 åren blir det tredje gången jag ser alla avsnitt efter varandra, hohoo dom är så lustiga!

Timmy skickade ett mail till halebop och frågade om dom kunde skicka ett nytt SIM-kort idag, men dom skrev tillbaka att jag var tvungen att fylla på min telefonkort för det kostar typ 70 kronor (som dom drav direkt från kortet) och det hade jag inte nu.
Jag vet inte riktigt hur dom har tänkt att jag ska kunna göra det när jag inte har internetbank till telefonen, ingen telefon som funkar och ett SIM-kort som är paj. Ärthjärnor!

Kommentarer
Postat av: Lina

Hej Moa! Hur ska jag nu få tag i dig då du inte har nån telefon :S Vill du hitta på nåt på torsdagkväll? :) tänkte jag kunde hälsa på!

2008-11-04 @ 21:01:19
URL: http://locolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0