Goder afton

Hej bloggen!
Nu har jag just kastar i två tvättar, mycket behövligt med tanke på att både jag och Timmy börjar vara utan underkläder.
Emil kom just genom dörren, och som vanligt kastar han sen i soffan och börjar spela gitarr. Idag blev det I won´t back down med Johnny Cash.
Timmy
står och lagar mat. Han är min lilla hemmafru idag=) Han sa att han skulle laga mat, diska och städa undan lite idag, så då tyckte jag att jag kunde tvätta. Teamwork!!!

Dagen har gått himla fort idag faktiskt, men det känns ändå lika skönt att sluta för dagen..=)
Nu ska pojkarna (Timmy, Jocke  och Emil spela katamari och jag tror rent av jag ska lägga mej i badet och kolla på Kyle

Jag får aldrig ha min älskling i fred....

Jag ska nog ta och prova mina bad-rosor jag köpte på IcaMaxi idag. Men lägger bara ner några i badet och VIPS!! - så blir det skum.

Nu är min dator lite knäpp, den vill inte ladda upp bilden ja vill ha *morr* ajja, få lägga upp den sen da..

Nu ska jag krypa ner i badet...mmmm...

Later// Moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0