Trefligt

Igår var hur trevligt som helst! Ja for först till Lina, Kristina coh Pernillas lägenhet. Satt där, drack vin och spelade "vänner eller fiender" eller vad det nu hette. Sen for jag och Lina till en annan tjej där vi satt å spelade "störst kuk" -haha- de var ett annat sätt att använda en kortlek på... Det var en sån där kortlek ja köpte i Malta när ja va där med olika, mycket osexiga, killar posar.
Sen for vi på Harrys tro ja de het? de mittemot Olles.. De va ganska mycke folk där, hur trevligt som helst. De va ett band som spela covers, bra bra.
Jag tänkte fara ganska tidigt, men de fick ja inte för Lina=), näe hon skulle strongt ha med mej lite längre, jga var inte så svår övertalad. Men sen stack hon iväg istället... LINA!! =) Jaja, jag tänkte gå på Olles istället där Timmy emil å sandra var, men det skulle snart stänga så dom släppte itne in fler folk, blä på ni! Men jag stod utanför och väntade tils det stängde, pratade ett tag med en norsk och jag förstod nästan allt han sa. Nice.

Jo, innan jag for på Olles följde ja den där tjejen som vi va på förfest hos å två killar på max och käkade, så jävla gott, och sen när Timmy kom ut så for vi på Mcdonalds och beställde (10) cheeseburgare, åter igen, så jävla gott! Jag åt för typ hela veckan igår, fattar inte hur jag fick i mej allt... usch!

Nu har nog Mli och Krister börjar fara från skeå, dom kommer hit ikväll å ska me på Sandras party. Det blir nog trevligt.
Jag måste städa undan lite, åsså måst ja börja gö lite mat, det blir nog tacopaj -mums- å sen måste jag se ut vilka kläder jag ska ha. Och då var min dag fullbokad!

Tur att de finns massa öl å vin här så man slipper gå på bolaget, då skulle jag måste stressa ihjäl mej, å de ä ju inge bra.

Later//Moa


Kommentarer
Postat av: Mli

Självklart ska vi göra en riktig fotosession någon gång :) De kommer bli grymt!

2008-10-05 @ 20:32:57
URL: http://crazyhappy.blogg.se/
Postat av: Lina

Haha..sorry Moa :P Vi kan väl säga att vi är kvitt nu :D sen den gången då du utan ett ord lämnade mig på scarinska..

2008-10-05 @ 22:37:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0