Oj då..?!



Nu kände jag det att jag lagt bloggen på hyllan ett tag.. närmare...hmm....(räknar på fingrarna........tar lång tid..........) 
11 dagar
Dåligt Moa... Dåligt!
Och jag kan inte komma på någon direkt vettig orsak till det heller, jag har bara inte kommit mej för..?
Nej, här ska det bli ändring!!

Överblick...

4/10
Mli & Krister komme och hälsade på =) Vi hade mycket trevligt. For på förfest hos Sandra, där vi samlades runt våran "lekledare" Timmy och lekte en lek med en varg oich en sierska. ja kom¨inte ihåg vad den hette, kasnke den hette så? Vargen och Sierskan?? Jaja, ja vet inte vad jag råkade göra, men alla fick för sej att jag var vargen fast jag inte var det, så jag åkte ut gode fort...*morr* 
Sen gick vi ut på Rex där det var någon slags kändisträff, med bla Özz Nujen, Måns Möller och Björn Gustavsson. Men dom missade jag helt, för jag var och minglade någon helt annan stans, tydligen. Men Björn kunde tydligen vem som helst missa eftersom han lekte Trädgårdstomte och smög runt med huvtröja hela kvällen.. nåväl!
Söndagen skrapade vi ihop varenda slant vi hade kvar från lördagen, ordagrant!
Vi fick ihop 380 kr, och för det fick vi var sin Pizza och hemkörning (Min första hemkörning=))

5/10
Vanessa
fyllde år!
GRATTIS!!



7/10

Örjan
840725-061007


"Jag viste att natten gör slut på sin dag,
och att blommor vissnar, det viste jag.
Ett ljus det slocknar, det har man sagt,
och att även en kung ska förlora sin makt.
jag viste att träd kan falla för en såg,
liksom glas kan spricka, det kom jag ihåg.
Och att ord kan glömmas om än de viskas ömt,
men att du kunde dö, det hade jag glömt.."

Jag kommer aldrig att glömma dej...!

Frida, Örjan och jag PDOL-06


'
8/10
Zingmark fyllde år
GRATTIS

9/10
Emil fyllde år
GRATTIS



Later//Moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0