Problematiskt!!

Jag har ett litet problem...

För nån vecka sedan lovade jag Lina att komma på hennes, Kristina och Pernillas inflyttningsfest och Linas Födelsedagsfest, dom hade dock inte bestämt datum då så jag lät det vara, plus att jag har sagt till Timmy att jag ska komma på Beijer-festen dom skulle ha "någon gång framöver"
Och gissa vad? joo, Inflyttningsfesten är nu på fredag, åsså har Lina födelsedagsfestlördag, Beijer-festen är på lördag och jag har tänkt mej hem i helgen för att kolla på Linns spelning i Arvidsjaur nu på fredag. 

Va..?

Hur har dom tänkt att jag ska göra nu? vad har hänt med det där att man prata med varann och planerar ihop.=)
Ja, joo jag vet att dom inte känner varandra men det skulle underlätta en del för mej i nuläget...


Tyst jag tänker!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0