Alltid nåt...

Ja har fortfarande inte fått tag i nån som ha Harry Potter och Hemligheternas kammare, men då kom ja ju på den brillianta ide´n att ladda hem ljudboken istället...
Den går ju inte att lyssna på! Den är verkligen gjord för barn, en och samma gubbe som läser med olika röstlägen.. ja, det kasnke bara är jag men ja tycker det var gode irriterande att lyssna till. Åsså somna ja direkt den går igång.
Jaja, ja får väl ta och se filmen istället. 

Ja satt å kollade på Efterlyst igår, usch så otäck pojke. Å hán ha man bott i samma by som i flera år
*inga namn nämns, men dom flesta vet nog vem det är*
Riktigt jäkla obehagligt!

Efter det kom ja ju på att jag hade tänkt se Idol, nedrans! Det var ju klockan 8... Inte för att jag  har sett något av programmen från i år förutom på youtube, men nu när jag hade bestämt mej för att kolla på det få man väl bli lite små irriterad på se själv? Jajja, ja få väl kolla ikväll istället, om ja kom ihåg de. Eller ´ha nåt annat för me.

Ja ha komme fram till att ja ska börja kolla på Kyle XY igen. Ja å Johanna började ju kolla hos hon när ja bodde i Malå, såg typ första året,
men senja flytta hit ha  ja inte kolla vidare på det. Det är ju bra ju!





Å de är ju inte så att han ä jätte ful å kolla på heller *smile*

Usch,
ja måste städa... katthår katthår katthår
men det är mest bara Maoui som släpper å de syns på min bruna soffa kan ja lova!
Klippte förresten klorna helt själv på mina kissekottar igår. Eiya låg å kurrade medans Maoui morrade. Tur att hon "morrar värre än hon bits"

Igår eller i förrgår (vilken dag?) svarade ja på en annons på blocket, en tjej som behöver medryttare till sin pigga
d-ponny. De lät kul tyckte jag. (Tur att man inte är för lång för att rida ponny) men hon hade en som red nu, men som dock inte viste om hon ville fortsätta. Hon skulle höra av sej om hon inte ville de så ska ja fara å provrida *wiiie*
Håll tummarna för mej

Ja behöver ha något att göra, och jag har absolut ingenting emot att börja tillbringa min fritid i stallet igen. Tvärtemot så längtar ja tillbaka till tidiga jour-mornar, mockning, ryktning, ridning, träningsvärk och hästlukt!
Det är livet!

Hoppas det blir som jag vill, (annars kan ja börja bli tjurig!) då ha ja nåt att göra nu när Timmy har släpat sin dator till lägenheten och kommit på hur kul det var att spela CS =)
Han kan sitta hur länge som helst, vilket förblir ett mysterium för mej, och panga gubbar och springa runt och prata högt och ljudligt med nån annan som spelar.
Haha, jag trodde först han satt å pratade med sej själv, men så var (som tur var) icke fallet.

Ge en häst åt Moa!



Later//Moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0