Kvällsfundering

Nu har jag suttit och kämpat vidare på mitt pussel ett tag. (låter lite nördigt va? Men de ä fan lite kul)
Hur jag än mixtrade tänkte och försökte så gick det inte att få ihop ramen! Hur jag än gjorde blev det tokigt. Ramen är ju hela "basen" så att säga, så jag tyckte att det var bäst attt få ihop den först, men det verkade fulkomligt omöjligt. Jag satt i sinne och försökte till och med byta platser på dom jag viste satt rätt (!) innan jag insåg att det fanns två bitar som var precis likadana! Aha... det förklarade saken! Jag kan lova att det blir gode svårt att få ihop en ram på 50*30 bitar när det finns tvillingar av vissa, det skulle underlätta NÅGOT om dom skickade rätt antal  bitar i kartongen.
Nu undrar jag, hur många bitar finns det som är likadana? Var det bara ett undantag eller finns det fler "pirater"i min låda. Det skulle bli lite fränt om nån himelbit va dubbel, eftersom typ halva pusslet är himmel... drygt.

Japp, där har ni mittt kvälls-problem


Later//Moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0