Nytt intresse?




Nu medans Timmy & Emil ha sutte å spela sitt nya X-Box (i TIMMAR känns de som) så har jag suttit coh lagt mitt nya fina pussel somja inköpte idag. Jojo väl förberedd inför pojkarnas spel-kväll
Jag trodde nog lite väl mycket på mej själv då det blev ett 1500-bitars pussel som hamna i påsen...
Ja ha ju fan int lagt pussel sen ja va hur liten som helst, och säga vad man vill, men jag är säker på att det är en träningssak!
Jojo, ha sutte hur länge som helst nu och jag har inte ens fått till ramen än -suck- 
Men ja hitta ju självklart en logisk förklaring till detta missöde. 1500 små bitar-Det ska inte vara lätt. 
Och om Eiya kunde sluta sno bitar och springa iväg med dom skulle det nog underlätta en del...

Later//Moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0