Torsdag...

Snart helg igen.. veckorna går på som ett ånglok... tuff tuff-snart är du 40!

I helgen kom Brorsan, Vanessa å Danni till ume. å kanske maya å jonas? ja vet inte, ja måste nästan ringa hon å fråga. i alla fall så ska jon ha sin inflyttningsfest i helgen. jepp-han ha blive umebo han me. Ja tro de kom å bli riktigt skoj!

jag blev väckt i morse av att Eiya bet på fötterna igen. Dock inte mina, utan Timmys -heh-
dukti tjej, inte väcka matte så=)

Igår kollade ja på en av mina Absoluta Älsklingsfilmer!
Jersey Girl

Den filem är ju så Underbar! Lill-tjejen där är ju så jävla hård.
Den filmen får helt klart + + + + + 
Den som över all förmodan inte sett den, se den.Du kommer inte att ångra dej
 



Hehe jag låg å kollade igenom min gamla dagbok i förrgår kom ja på. Det är alltid lika kul å se vad man hade i tankarna då. Lite synd endå att man slutade skriva, det hade varit kul å se vad man gjort för sattyg över åren. Ja, i alla fall då man är 65 eller nåt...?

Jag känner att jag måste citera mej själv lite grann..... -krax-
"jag kom bara på att jag måste berätta vilken otroligt fulländad person jag är. En Naturbegåvning! Ett mirakelbarn! "

jag lämnar det där... ooj, vad jag måste ha varit på bra humör den dagen=)

Later//Moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0