Klockrent

Nika gick så jävla bra idag! Hon var lugn och harmonisk, samtidigt som hon var energisk, vaken och alert.
Hon lyssnade på precis allt jag gjorde, så underbart!  
Fast hon tycker cavaletti är lite jobbigt och lite läskigt så skötte hon min "bana" alldeles utmärkt! UA!
Känns bra att träningen ger resultat. Och nu har ridbanan smält helt, så alla bommar och stöd är framme, så nu ska vi börja ge oss på lite hinderövningar också. Wihoo
VM nästa!


(Jag och Nika i vintras)




Jag och Timmy har just sett Spirited Away. Jag har aldrig sett den förut, Timmy-däremot- har sett den flera gånger, men det var så bra att den tål nötas.
Jag ger den 5 morrhår av 5 möjliga =)


Timmy ligger och kollar på Lost (Är dom fortfarande kvar på ö-jäveln?)

och jag har tänkt ligga och krama honom tills jag somnar.

Någon fler som har storartade kvällplaner?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Håller med, spirited away är mkt bra..:)



Hamnade förresten i ett riktigt knivigt läge idag på min praktik, på tal om dom där vidriga 8-benta krypen vi pratade om senast! är ute på praktik nu, och idag när vi skulle äta mellis, kommer det en jävel, från taket! jag kämpade för allt jag var värd att varken skrika,eller springa därifrån i panik så jag skulle skrämt upp ungarna... fyyy fan fan fan alltså vad hemskt det var! tack o lov skulle ja snart sluta, så jag slapp stå där med hjärtklappning nå hemskt länge iaf...

man kanske skulle överväga en annan karriär, där man inte behöver föregå med gott exempel för andra... hmm.. jag är säker på att jag någon gång i mitt liv kommer skrämma ihäl ett barn pga min spindelfobi!! jisses! :P

2009-04-24 @ 20:03:53
URL: http://amhd.blogg.se/
Postat av: My

mysigt att rida ute på vintern! (men kallt!) :D

2009-04-25 @ 19:59:49
URL: http://mizie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0