soon long helg

Eiya går runt och jamar hela tiden, och kurrar... inget "vanligt" gulligt kurrande, utan mer som en fågel typ? "Kurr Krr Krriii" kanske som en underlat?
Tiden jag har gruvat mej för lite har kommit.... jag tror att hon vill få till det!
Vad gör man nu?
Så länge hon är så här "sansad" så gör det inget, men om hon börjar skrika hel-nätterna som en del katter gör så vete fan.
Jag vill inte behöva kastrera henne, jag har nämligen stora planer för den lilla damen! -och hon verkar som sagt med på noterna..
(Shhyy, Timmy får inget veta-heheee-)


Att-Göra-Lista idag
*Dammsuga
*Skura
*Diska

*Dammtorka
*Rita klart bilder
*Ren bädda säng
*Bada katter
*Packa
*Packa
*Packa
(*snöra in tvätt?)



Spana in klippet nedan när Jerry Williams tuggar luft. Ser himla lustigt ut. (spola fram till 1.15 min)



Om man kollar hela videon sen så kan kan se att han gör det lite nu och då... han måste verkligen vara törstig..
han är himla het asså...haha.

Men jag blir fortfarande partysugen av sån här musik=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0