Träsmak i röven

Usch, vad det känns skönt att ha kommit hem till GammMalå igen. Det tog typ fyra timmar att köra, biljäveln har ju inga dämpare så han lyfter ungefär om man kör på ett gupp i för hög hastighet... fast då var jag ju och lämnade av Timmy hemma hos honom också..men det skulle fortfarande ha gått fortare med kvasten...

Alla här hemma sitter på helspänn och bara väntar på att något ska krascha. Eiya smyger runt, tuggar blommor, kutar nerför trappen, slingrar sej mellan blomkrukor och hoppar på stackars Teddy med jämna mellanrum.
Hon utbyttjar utrymmet, helt enkelt. Jag hoppas bara att hon itnte har sönder något värdefullt. Lika bra att vara inställd på att något ska gå sönder under tiden vi hälsar på -heh-

Jag mamma och Maya kollade just på Grannfejden. Jag tycker att dom är otroligt löjliga som låter det gå så långt att dom "måste" vara med på TV? Finns det inga gränser alls längre? Allt för att locka tittare, antar jag..?

Det ska bli så spännande att se lilla fölet i morgon wihiie, längtar.
Jag och lillasyster funderar även på att fara ut med skotern och tolka imorgon, om vädret tillåter. Det blir alltid lika intressant när det är Trickskidor med på bilden!

Nu ska jag vara lite social med min familj som har längtat så mycket efter mej att dom lockar hem mej med massor av Godis -ett mycket elakt trick- och det är inte alls för att det är Påsk, så det så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0