Vad hända nu?

Jag är proppans mätt nu! Jag lagade Tacopaj åt ja å pojkarna (Timmy å Joel) och jag åt alldeles för mycket..huh.
Men det är ju så nedrans gott! Tacopaj är den enda mat jag kan göra, förutom macaroner,pulver-mos och fil, typ.

Med en cider i handen(inte nu då) ligger jag nu och lyssnar på Babe när han spelar gitarr/munspel/sjunger, och lite "vanlig" musik spelas också lite mittemellan, så där.
Jag kan inte förstå hur man kan spela gitarr, spela munspel och dessutom klämma in några toner i en och samma låt? Själv har jag problem med att få rätt accord -haha- inte många saker gjorda samtidigt här, inte.
Timmy är nog mer kvinna än jag i det fallet..

Kvällen ser lovande ut, hur jag än bestämmer mej för att göra.
Valen jag har är att följa pojkarna ut, eller stanna hemma med chips, godis och film...
____________________________________________________________________
Min kära kuse Vanessa ringde för ett tag sedan och frågade efter min adress, hon skulle nämligen skicka ett paket! Oohh! Fort som attan sa jag min adress och försökte lista ut vad hon skulle kunna tänkas skicka mej=)
Efter ett tag knackar det på dörren, och vem står där om inte...just det! Vanessa!
Hon ville inte alls skicka mej ett paket (!) utan hon ville bara veta adressan så hon skulle hitta hit -mutter-
Jag som trodde jag skulle få något fint. Vilket ur-uselt trick =)
Måste dock erkänna att det var riktigt roligt att träffa henne, det blir allt för långt mellan gångerna nu på gamla dar =)



Kommentarer
Postat av: Mli

Jag har dom 20 första... sen finns det 2-3 till utöver dom också. så det finns rätt många =)

2009-04-18 @ 20:00:43
URL: http://crazyhappy.blogg.se/
Postat av: Mli

Jag tror de va Johanna som skrev de förra inlägget, men glömde skriva sin adress :P

2009-04-18 @ 21:15:57
URL: http://crazyhappy.blogg.se/
Postat av: Emilia

Sv: Okej, jag har så svårt att bestämma mig :P

2009-04-18 @ 21:59:52
URL: http://lifeofteen.blogg.se/
Postat av: mathilda

sv: tackar:)

2009-04-18 @ 22:40:57
URL: http://mathilda-s.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0