Danika är tillbaka!

Foto: Jag


Igår kom lilla damen äntligen hem från betäckningen, och förhoppningsvis kommer det ut en liten krabat om 11 månader *smile*
Om jag känner henne rätt så kommer hon att sätta ett stort stopp för våra planer om att ta det lungt ett tag, (nu när hon inte gått på flera veckor) men jag är nöjd så länge det inte är fler än tre hovar i luften..

På tal om föl så spenderade jag min lördag på Hippologum där det var fölvisning och det virvlade av ston och små bråkiga föl hela dagen.
Jag fick också se ett skol-exempel på hur man inte ska hantera en hingst! Men alla har väl sina metoder, antar jag...
men hon borde byta -snarast- om hon inte vill bli liggande som en del av marken

Kommentarer
Postat av: Malin DeBrat

åh, ska det bli föl?! va spännande! :D



sv: Jag har varit hemma i sollefteå mest hela sommaren jag, o njutit av ledigheten o så!:)har knappt suttit vid en dator på hela juli månad! rätt skönt faktiskt...;)

satt dock uppe i umeå hela juni o gjorde klart en hemtenta, så lite nytta ha man ju fått gjort med..:P



Hur har din sommar varit då?=)

kramar

2009-08-04 @ 11:15:16
URL: http://amhd.blogg.se/
Postat av: Johanna MAlå

Åååå hon är verkligen super snygg!!!!

2009-08-04 @ 14:16:11
URL: http://johanna.hundsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0