Freeezing!



Hellskotta (!) vad det har varit kallt idag! Jag ska alldeles strax tappa upp ett kok-varmt bad och lägga mej och läsa=)
Timmys bil startade inte i morse.. jag försökte skylla på att hans bil tyckte det var för kallt och ville ha motorvärmare, men det visade sej att jag (självklart) hade råkat lämna lyserna på inatt... glömde vist skruva av dom efter jag varit i stallet... ooops! Well, Det kan hända den bäste! (tydligen) Fan, jag som tyckte att jag släckte dom..?
Men det kunde ha varit kylan.

NIka var superduktigt igår! Fast jag frös så jag knappt kunde röra på fingrarna (eller nånting annat) pinnade hon på hur fint som helst! Konditionsträningen verkar ha gett lite resultat, jag red samma sträcka som typ för tre veckor sedan, och hon var inte lika svettig den här gången. Nice!

Näe, nu måste jag försöka få upp värmen! Våran iskalla lägenhet ger då inte nån hjälp på traven!






Kommentarer
Postat av: Mli

Haha du är ond och elak :P

Men man måste ju dela med sig av sin miserabla vardag :P



Hihi smart att lämna lyset på förresten! ;)

2009-02-17 @ 16:51:02
URL: http://crazyhappy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0