Ingen ridning?

Neej, det blev ingen ridning för mej idag. Jag kände att det var alldeles för kallt för att jag skulle kunna få något vettigt ur det. Men pyssel och lite mys blev det i alla fall, Nika är en riktig gosehäst!
Alla som aldrig stått och kliat en häst på pannan med huvudet tryckt mot er kommer aldrig riktigt förstå det där=)   (En hästgrej)
I alla fall, Timmy är fortfarande på jobbet och hjälper Emil bygga ett bord, så jag ska börja skissa på min tavla som suttit som fastklistrad i min hjärnan hela dagen. Heh, den kommer att bli väldigt vacker. Egen om inte annat.

So long!


Kommentarer
Postat av: Mli

Haha hugg dig inte i nedre regioner med ett kors bara :P

2009-02-18 @ 23:21:10
URL: http://crazyhappy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0