Kallt och mörkt

Hua, så kallt det var å rida idag! Tur att man får upp värmen fort när man ökar farten lite.
Idag blev det konditionsträning igen, vi travade stigen vid E4:an och var ute lite mer än en och en halv timme. Tok mysigt var det, hon var superduktigt! Men hon tyckte nog jag var ltie jobbig med henne, hon ville sprigna fortare! =)
Men jag tycker att hon kan få upp flåset i trav först, så jag funderar på att "trav-kondition-träna" henne varje måndag. Då kommer hon få bättre kondis i ett naffs=) Dom andra dagarna kan jag ägna åt bom-övningar och dressyr. Det blir tok-bra!

Timmy åkte till Bea och Oskar idag igen, dom håller på att höja taket i huset, och jag tycker det är så tråkit att laga mat själv, så på vägen hem fick jag en snilleblixt

google-bild


Ta-daaa! And that´s for dinner tonight!
2 cheeseburgare! Mmmm!

Nu ska jag hoppa in i duschen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0