Såna mega-mongon

Igår när jag och Timmy var och handlade lite smågrejer som jag hade glömt så fyndade jag en ny sorts Dumle!
Dumle Stars

Varför döper dom en påse till stars om det finns allt möjligt skit i den? Varje gång jag jag grävde i påsen och fick upp en måne muttrade jag irriterat för mej själv, la tillbaka den, och sökte efter en stjärna istället.
Så, nu har jag altså en Stars påse helt utan stjärnor. Så det kan bli.

Hohoo, jag har inte uppdaterat sen i typ lördas?! (dåååligt moa)
Men jag kan dra en snabbis.
Lördagen var supertrevlig! Träffade massa människor jag inte sett på huur länge som helst, Lina skulle sova över hos oss men hon försvann helt spårlöst... istället för att gå på Rex gick vi på McDonalds coh köpte typ 15 st cheeseburgare/chickenburgare som vi åt hela tre sycken av, (det var bra, då hade vi mat heela söndagen yihoo) Eiya har puttat ner en till prydnadsgrej från fönstret (hon kollade på mej och tryckte sej mot den till den föll..) jag har plågat Nika med mera motionsträning, jobbat, kollat på film, ätit och sovit.

Timmy tycker att jag ska fara till nån läkare och ta blodprover för att se varför jag är så trött jämt. Jag har inte varit hos någon Doktor på flera år, så jag ser ingen anledning att förstöra den traditionen..?

Igår tänkte jag att jag skulle spöa Timmy i Skip-Bo! Eftersom han aldrig spelat det tänkte jag att det skulle bli en lätt match, men jag glömde den förrädiska Nybörjarturen!! Det slutade med att han klädde ja två gågner på rad, sen ville jag inte spela mera...*morr*

Jag är världens sämsta förlorare och världens sämsta vinnare

Nu måste jag duscha så jag hinner torka innan mama å papa kommer.

Ching Pling

Kommentarer
Postat av: mija

hehehe jag o kelly skulle lira skip-bo. Jag trodde jag hade lira de förut eller så förklarade kely dåligt.

Jag fick på dirr ett skip-bo kort oså smällde jag de fort som fan i bordet o skrek: Skip-bo, jag vann!!"

men tydligen vare inte riktigt så man vann :Phaha

2009-02-27 @ 22:07:11
Postat av: Linda

Har du kollat på: crazyhappy.blogg.se/bestallning/ ?? Tyckte den blev skitsnygg!

2009-02-27 @ 22:37:12
Postat av: Mli

Oj, de va jag som skrev förra inlägget :P

2009-02-27 @ 22:38:11
URL: http://crazyhappy.blogg.se/
Postat av: mija

o va göru vaken såhär tidigt?:P

2009-02-28 @ 07:05:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0