tegelstenar i väskan?



Skräckfilmskvällen är över och jag har överlevt..
Vi såg först typ "Daghemmet", den har jag sett förut så jag viste ungefär vad som skulle hända, endå lyckades Lina skrämma livet ur mej fler än en gång! Huvva! Men jag gan igen när hon gick på toa...hehe.
Sen såg vi Thirteen ghosts, (Tretton spöken, fast på engelska=P), tja såg och såg, jag såg en bit, som joinade jag Kikis naptime. Men den var säkert bra.
Jag är alltid lika löjlig efter jag sett skräckisar, när jag gick till bilen längde jag på stegen och kollade ett antal gånger över axeln, plus att jag var tvungen att lyfta på filten i baksätet, för säkerhetsskull, ni vet! Men det var ingen där, som tur var, annars hade den/det fått en rejäl snyting av min handväska.
Timmy o.c gick på Invito, tror jag. Det stället suger _ _ _! Så det är då inget man går miste om där, inte.
Nu ska jag läsa ut Ljudet av ditt hjärta, jag har bara ett endaste kapitel kvar som jag har "sparat" i två dagar, men nu kan jag inte dra ut på det längre. jag antar att Mli vill ha sin bok tillbaka snart....suck! När kommer fyran!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0