Why oh why?

Jag har just kommit från jobbet och finner det här på mitt golv!!




Varför gör du så, Maoui? Jag behöver inte så många sockar på en dag! Det räcker gott och väl att du plockar fram ett par. Och lämna mina benvärmare ifred i fortsättnigen! Okej?
Jag tror att Maoui behöver en psykolog, en kattpsykolog. Hon kanske tror att det är hennes bebisar, eller så är hon helt enkelt lite "efter" =)

Två oskyldiga små katter. Not.

 


Jag och Timmy såg Walk the line igår, förste gången Timmy såg den och han tyckte tom. att den var bra. Yes! En film som jag valt som han tycker om. Och föutom bra musik så är den ju faktikst riktigt bra!
Och dessutom tåls ju Joaquin Phoenix (?) att tittas på!

Ikväll blir det "Skräckfilmskväll" med brudarna. Jag har inte träffat dom på ett tag eftersom dom har haft fullt upp med insparken och de, men nu är den slut så nu måste dom börja dras med mej igen. Mohahahaa!

Imorgon blir det inflyttningsfest hos en pajk som heter Emil, och på tal om inflyttningsfest så målade jag mitt första Mästerverk igår. Men jag ska tyvärr inte behålla den själv, utan, givmild som jag är, ska jag ge bort den i inflyttningspresent.
Jag vågar dessvärre inte lägga ut någon bild på Mästerverket idag, tänk vilken skandal det skulle bli om han skulle upptäcka sin present i förskott!? Nej, det får vänta tills på söndag.

Pling plong

Kommentarer
Postat av: mija

haha men vad glad för det. jag har bara massa skitiga sockar överallt :Phaha

o du Walk the line är en av världens bästa filmer :D

2009-02-21 @ 11:00:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0