bor det en liten nörd i dej?

Oj, vilken "chock" jag fick när jag kollade vad klockan var nyss... den är ju redan elva, och gissa vad det betyder...?

Det betyder att jag och Timmy har legat i soffan och spelat Eternal Sonata i nästan 8 timmar! Vi började typ vid tre någon gång.... oj oj oj... kanske det bor en liten spel-nörd i mej med, tydligen.
Det här spelet är på riktigt farligt beroende framkallande, och om man ska tro på vad sina föräldrar brukade säga når man vad liten kommer vi absolut att få fyrkantiga ögon!

Näe, nu har vi slitit oss från TV:n för att kolla på en film(på datorn). Vi ska bara äta middag först, potatismos och fiskpinnar med remouladsåås mumma!
Om jag känner efter så är jag faktikst riktigt hungrig. Vad skulle mamma säga om hon fått veta att vi inte ätit någon middag idag=)


Kommentarer
Postat av: Daniel

Då e vi två nördar! Men jag med nintendo från -92

2009-01-13 @ 15:48:42
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0