Fan så roligt!

nu har bloggen varit knepig med mej igen. Är det så för alla eller är min dator allmänt emot mej?

Idag gick jag och Timmy på stan och försökte hitta Guitarr Hero Wolrld Tour till X-Box, men det är lika slut överallt som det var i onsdags... men det finns dock kvar till playstation 3 och Wii, om  det är någon som är sugen.
Men inte blev vi tomhänta hem för det inte! Vi kom hem med en bolaget-påse, 2 stycken böcker (Gossip-girl och Bob Dylan) och ett av de roligaste spel jag spelat till X-box, nämligen Eternal Sonata




På riktigt, om man inte spelat det har man gått miste om något! Jag var faktiskt lite skeptisk mot det i början, för jag har inte spelat på mycket spel bara kolllat på när Emil och Timmy spelar mördar-spel, och det ser inte så fränt ut, tycker jag.
Men det här spelet.. ja, vi har spelat det i snart 4 timmar (!) och om jag inte gatt gå å duscha nu hade jag fortfarande suttit fastklistrad framför TV:n och svurit åt min klumpighet. Jag håller ungefär på att ta livet av oss i alla fighter pga att jag trycker fel knapp på dos-jäveln. Tur att Timmy har förståelse och bara skrattar åt mej=)
*Morr* imorgon, då jävlar.
Men nu väntar en skön dusch och ett tag framför spegeln för att försöka göra mej vacker.

HOLA!

Kommentarer
Postat av: Sam

Vill du tjäna pengar på din blogg? Du skulle kunna för du är väldigt duktig på att skriva, enligt mig :) kolla här om du är intresserad söt :)



samanthakristine.blogg.se

2009-01-11 @ 01:52:09
URL: http://samanthakristine.blogg.se/
Postat av: Mli

De där såg ju riktigt coolt ut! :)

2009-01-11 @ 23:23:34
URL: http://crazyhappy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0