Lusläsning?

Nu är det åter igen helg, känns riktigt skönt!
En sak jag tycker är lite orättvist är att när min arbetskompis har körvecka går veckorna alltid duper-fort fram-vips är det fredag!- och när det är min körvecka riktigt sniglar sej dagarna fram. Det känns som om jag kör bil i tre veckor i sträck innan det är hennes tur igen. Hon skulle lätt kunna säga att det är min körvecka fast det är hennes, jag har inte så stor koll.

Nog pratat om jobb! nu är det helg! Jag tänkte passa på att lägga ut en bild på den Utsökta bläckfisk spagettin jag lagade igår



Vist blir man hungrig!?=)


 

Och jag har också lovat Johanna att jag ska lägga ut bilder på Danica, och för att visa min goda talang för fotografering kommer här nu hela två bilder tagna i onsdas!
(ps. du kan trösta dej med att jag nog förmodligen kommer lägga ut dom (eventuella bättre) bilderna Mli kommer ta imorgon)

  


Ikväll kommer Mli å Krister. Dom ska ta med sej deras (mycket större än min) "kattställning" som jag får ta om jag vill ha den! Jag tror att Eiya kommer tycka den är mycket roligare än den dom har nu. den är ju högre=)
Nu kan jag lungt läsa ut andra Twilight boken. Puh! Vilken lättnad. Jag har segat mej som f*n med den eftersom jag inte vill att den ska ta slut. Men Mli kommer med tredje boken ikväll. Du är en raring=)


Kommentarer
Postat av: Johanna

alltså... jag har ju sett maträtter som ser godare ut.

2009-01-30 @ 21:33:53
URL: http://ovart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0