HOLA

det är riktigt roande att kolla på killarna medan dom spelar world tour=) dom vill presse sej till det yttersta och köra på den svåraste nivån, och ansiksuttrycken därefter! hohoo

Nu tog dom en paus från x-box spelandet och kör live istället. Oskar har anlänt och dom kör gitarr-trio och skrålar så det ilar i öronen =) emellanåt blåser timmy äääänglalika toner med sitt munspel.
Tur jag fick "dörrlappen" av Ida och Johhny igår med texten: "FEST- kära grannar, knacka på om vi stör, eller kom in och ta ett glas med oss!"

Dock är min vin ikväll coca-cola. Jag är duktig ikväll, dels pågrund av att jag inte känner för att gå ut, dels för att jag ska till hästarna och morgonfodra imorgon och ta en lång morgontur med poahästen=) Jag längtar redan!
Åsså säger pojkarna att dom ska ut imorgon med, så då kan jag följa med istället! Usch, vad tråkit dom kommer ha utan mej...
Jag har inte varit ensam i lägenheten på hur länge som helst, lite konstigt. vad ska jag hitta på? Jag måste köpa färg så jag kan börja måla min tavla. Den stora som ska hänga ovanför soffan. Det ser så himla tomt ut nu..
Rita kan jag göra, det har jag inte gjort på jätte länge. Eller kolla på filmen Timmy inte vill se, eller läsa..  jag funderar nog ut något. =) eller spela sonata!!! Det blir det nog...
Nu ska jag vara lite social med pojkarna.





Kommentarer
Postat av: Anonym

roliga inlägg och snygg design!

2009-01-23 @ 22:06:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0