Ypperligt

Oj, vad fint jag har stådat lägenheten idag! skurat och allt möjlish!
Eiya går runt och mjauar, men jag kan inte fatta vad hon vill..? Risken är stor att hon inte heller vet det.
Jag hade tvättid idag, åsså när jag står där nere och har en timme kvar (stoppar tvätten i torktumlaren) kommer det ner en tant och stoppar i hennes tvätt(!) what? Jasså, man får göra så, bara man är över typ 60 så är det okej.
Om man skriver på tvätt-tid-tavlan att man ska börja en timma tidigare, fast någon annan skrvit in sej på tiden innan, så får man det! Wihiie, snart behöver vi inget schema, det är bara att gå ner och tvätta när man har lust! Ypperligt!


Imorgon kommer Mli och Krister hit! Det blir kul, dom har inte varit här på ett tag nu. Det blir nog att fara på Cogges födelsedagsfest imorgon dåå, fast jag och Mli ska bara sitta och skratta åt alla som är fulla, för vi ska på stallet ganska tidigt. Hon ville följa med och ta kort på mej och pållen, så vi ska leka modeller=) Det blir intressant, jag brukar alltid lyckas med nån konstig min på bilder man ska vara "seriös" på. Särskilt på bilder då jag rider, jag ´har en tendens att se så jäla koncentrerad ut då.

Jag lagade såna där "bläckfisk-spagetti" idag, såna svarta, ni vet? Blandade ut med lite vanliga också. Det såg himla intressant ut, kan jag lova. Inte särskilt apptitretande, om man säger så. men dock roligare att äta! Jag tog en bild, men överföringssladden är hon syster, så jag får inte nöjet att lägga ut den.

Nu ska jag fortsätta spela Eternal, jag ska kicka sjörövarens ass! Wish me luck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0