Hilarious




Det spelar ingen roll hur många gånger man ser Vänner avsnitten, dom är lika roliga varenda gång. Jag blir aldrig less!
Jag och Timmy såg alla avsnitt för ett tag sen, när jag bodde hos Ida och Johnny såg jag alla, och när jag bodde hemma såga jag och Maya alla avsnitt. Plus alla avsnitt man ser bara för att dom råkade gå på tv.

Nåväl. Nu när jag endå är inne på ämnet kommer här lite Vänner-info: (det mesta har man kanske hört någon gång)

*Den allra första repliken, i det allra första avsnittet av Vänner, var "There is nothing to tell"

*Cortney Cox blev erbjuden rollen som Rachel, men efter att ha läst manuset frågade hon om hon fick spela Monica.

*Apan Marcel var den försa medlemmen i rollbesättningen som fick en roll i en Hollywoodfilm.

*När Matt LeBlanc fick rollen som Joey hade han andast 11 dollar kvar att leva för. Det första han köpte när han fick lön var mat.
Det första Courtney Cox köpte var en Porsche.

*I de första avsnitten tjänade huvudrollskaraktärerna 22 500 dollar per avsnitt, i de sista avsnitten tjänade de 1 000 000.

*Sista avsnittet av Vänner i Usa hade ca 51,1 miljoner tittare.



























sdf

Kommentarer
Postat av: Mli

Ja usch va jobbigt. Sorry att jag inte kunde komma i helgen. Det blev en tvärvändning att jag skulle vara här. Men vi får ta det någon helg snart. Kanske nästa?

2009-07-24 @ 16:57:51
URL: http://crazyhappy.blogg.se/
Postat av: Mli

Jag förstår precis vad du menar. Bra skrivet!

2009-07-24 @ 17:46:39
URL: http://crazyhappy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0