Musik vi Malån

Sitter i denna stund i broders lägenhet i den centrala delan av Malå. Pojkarna lyssnar på lite "slita-av-sej-öronen" musik, Annelia sminkar sej, och jag- ja jag sitter här.

Musik vid Malån helgen kan man inte i sin låda missa, så alla som inte befinner sej i Västerbotten borde börja planera sin Sista Minuten biljett snarast, om ni kommer alldeles för sent kanske ni inte hinner se alla Brillianta band som spelar ikväll.
Igår var det dragspel och dans kväll, så jag har väldigt stora förhoppningar av den blivande kvällen...

Jag hade inplanerat att springa runt i "Luftvärlden" idag, (massor av uppblåsbara slott och grejer) men tiden räckte inte riktigt till (eller så blev jag för snål)

Nu ska jag vara lite social med resten ev folket (och försöka byta musik), så ha en bra resterande kväll gott folk.
Vi ses i dimman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0