En Britney

Nu ligger mer än hälften av mitt hår i Idas dammsugare. Vi sparade det där utifall att jag skulle ändra mej.

Ni vet den där känslan man får när man toppat någon centimeter av håret, att det känns jätte kort när man drar fingrarna igenom det? Som att man tagit av en decimeter, minst!
Så känner jag nu. SKillnaden är bara den att det verkligen är jätte kort, inte bara inbillning.
Jag har fortfarande lite längd kvar på ena sidan (det blir kortare och kortare upp till andra sidan) "Lika bra att ta ordentligt", tänkte vi. Sagt och gjort.
Missförstå mej rätt! Jag är jätte nöjd. Men det kommer att krävas många fler glimtar i spegeln innan jag vänjer mej vid att en rufsigt korthårig tjej stirrar tillbaka.


google-bild


Jag tycker att Danikas lilla ägare kan höra av sej snart och berätta när vi ska hämta hem tanten.
Nu har hon fått till det nog! Någon måtta får det vara.




Kommentarer
Postat av: Mli

Hehe jag vet ;P Joo det MÅSTE bli snart. Känns som att sommaren bara rinner iväg. Men vi bokar en dag så tvingar jag mig själv att sätta mig i bilen och köra hela den långa vägen till Umeå det datumet! :D

2009-07-06 @ 22:40:37
URL: http://crazyhappy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0