Till Godo

Nu med Timmys onda fot behöver man inte längre få den där känslan av att känna sej lat när man tar bilen in til stan.
Tre korsningar kan ta väldigt lång tid med en haltande Timmy efter sej, och jag gör faktikst bilarna en tjänst som inte släpar med mej honom ut på gatorna nu. Han skulle aldrig hinna gå över vägen innan det blev rött igen.

I alla fall, alvedon vad det enda som stog på våran inhandlar-lista. Men vad kommer vi hem med?
Jo, det nyaste exemplaret Talisman, med extra expansionen och 1000 kr fattigare.

Dom är kluriga, dom där speltillverkarna. Först ger dom ut det "gamla" Talisman, och sedan en expansion- som bara funkar till det nya Talisman.  Så -Poff- står man där! Med ett extra spel man inte har någon som helst användning för.

Min fråga kommer aoutomatiskt. Vad ska jag unna mej? Nu när Timmy köpt två nya spel måste väl jag med få unna mej något.
Jag funderar på att börja spara alla mina "till godo"´s, så att jag snart kan köpa mej en riktigt dyr häst. Jag såg en på blocket för bara 150.000




Fast den här pållen vill jag ha mest!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0