bara timmar kvar

nu är det vara någon timme kvar innan min mycket behövliga, långa, sköna, soliga och inte att förglömma -roliga (!!) semster börjar!
5 härliga veckor. ..

Jag kommer att bil lat! Och jag kommer att få arbets-ångest när jag ska börja om igen.
Men jag får semester. Wihoo! (jag fick ingen förra sommaren)
vad jag ska göra? Ja, inte ska jag städa i alla fall!


Igår blev det en riktig bak-kväll. Vi åker ett gång ikväll till Emils stuga och ska spendera midsommar, och resten av helgen där. Jag blir chockad om det ens finns någon sändning där. Så skönt.

I alla fall, var och en skulle ta med sej något att äta, så igår stod jag i köket hela kvällen som en annan husmor och lagade Lax-Paj, Sommartårta och kladdkaka.
På tal om det så måste jag ladda kameran...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0